UVV Honk- en softbalvereniging UVV en Firma Pickles Burgers & Wines gaan in 2016 de samenwerking met elkaar aan. Het burgerrestaurant- en wijnbar wordt de nieuwe hoofdsponsor van de Utrechtse hoofdklasser. Firma Pickles heeft zijn naam voor 3 seizoenen verbonden aan UVV. Het treedt daarmee in de voetsporen van het legendarische Ola, dat in het verleden landelijke bekendheid verwierf als sponsor van de honkbalvereniging uit de Domstad. Dit seizoen zal het eerste team door het leven gaan als Pickles UVV. Ook zal het logo van Firma Pickles op de broeken van de spelers terugkomen en op billboards rond het veld.
Firma Pickles wil landelijke bekendheid verwerven. Met vestigingen in de Utrechtse Drieharingstraat, De Markthal in Rotterdam en Pier van Scheveningen is Pickles al flink op weg. Via het landelijk op het hoogste niveau uitkomende UVV hoopt het de volgende stap te zetten. De honkballers van UVV profileren zich al jaren als stabiele middenmotor in de hoofdklasse en willen de strijd aan gaan met de gevestigde orde. Met dit gemeenschappelijke doel zijn Firma Pickles en UVV een goede match.
De eigenaren Joris Visser en Niels van Nieuwenhuizen gaan regelmatig naar de USA om inspiratie op te doen. Zo kwamen ze in aanraking met Baseball."De hele eetcultuur voor-, tijdens- en na de wedstrijden spreekt ons enorm aan. Hamburgers eten en BBQ'en op de parkeerplaats van het stadion. We willen ons dan ook graag verbinden aan de grootste honkbalvereniging van Nederland", aldus Visser en Van Nieuwenhuizen. Deze link wordt ook gelegd door UVV voorzitter Merijn van Elsäcker. Hij is op zijn beurt zeer verheugd met een sponsor die voor het eerst in ruim twintig jaar haar naam aan de club verbindt.
Firma Pickles opende zijn deuren in 2013. Heeft vestigingen in Utrecht Rotterdam (markthal) Scheveningen (pier) en vanaf juni op station Den Haag CS. De foodtruck van Pickles is een graag geziene gast op festivals (dit jaar 18 keer!) en is winnaar van de 24 Kitchen foodtruckcompetitie 2015. De hamburgers en het brood van De Firma Pickles zijn biologisch en het bedrijf gaat bewust om met verpakkingsmateriaal en voedselkilometers.